De eerste ( anderhalve ) week Stage. - Reisverslag uit Hartbeestfontein, Zuid-Afrika van Yochem Hobbelen - WaarBenJij.nu De eerste ( anderhalve ) week Stage. - Reisverslag uit Hartbeestfontein, Zuid-Afrika van Yochem Hobbelen - WaarBenJij.nu

De eerste ( anderhalve ) week Stage.

Door: Yochem Hobbelen

Blijf op de hoogte en volg Yochem

28 Januari 2014 | Zuid-Afrika, Hartbeestfontein

Hey mensen! We hebben eindelijk internet! *ontkurkt de champagne* Echt super gaaf hier, het weer is onderhand opgeklaard en raakt bijna de 35 graden Celsius...

De stage is te gek, tot nu toe alleen maar een beetje geklust maar de beheersplannen zijn onderweg, daar hadden we internet voor nodig. We zagen vandaag een "Martial Eagle" van 2.5 meter spanwijdte, best groot.

Over dieren gesproken, we zijn bezig met een lijst, en na deze week zitten we aan de 15 zoogdieren en de 20+ vogels. Zondag zagen we nog een 2 meter lange "Rock Python", die lag op het pad en we vonden hem omdat Hessel ( Stage begeleider ) er bijna op stapte. Maar ja, deze week een aantal safari's gehad om het terrein te verkennen echt super gaaf. Eens ter paard, tweemaal per Game-viewer en nogmaals een keer per voet. Jammer dat ik geen foto's kan uploaden via dit, maar facebook krijgt er wel wat.

Ik trek maar weer eens schoenen aan, struisvogelbiefstukjes wachten op me...

  • 28 Januari 2014 - 16:24

    Lotte:

    Te gaaf...:) echt stoer!

  • 28 Januari 2014 - 18:46

    Marjolein:

    Een paar safari's??? zoek je voor ons ook een leuke uit!!!
    Het klinkt allemaal goed en spannend, maar dat paardrijden, dat moet je nog even uitleggen ; ))
    M

  • 29 Januari 2014 - 05:02

    Yochem Max Hobbelen:

    Leuke uitzoeken? Je gaat ze gewoon allemaal doen haha!

  • 02 Februari 2014 - 20:05

    Marina:

    Hoi Yochem,

    eindelijk jouw site gevonden! Dat paardrijden klinkt mij wel goed in de oren. Misschien moet ik in de meivakantie toch ook jouw kant op komen.. Ik zie Peter en Marjolein nog niet boven op een paard klimmen.
    Groetjes, Marina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yochem

Tijdens mijn stage in Zuid Afrika wil ik graag iedereen thuis op de hoogte houden van de gebeurtenissen om mij heen. Jullie zijn waar ik ben!

Actief sinds 09 Jan. 2014
Verslag gelezen: 317
Totaal aantal bezoekers 7651

Voorgaande reizen:

18 Januari 2014 - 20 Juni 2014

Buitenlandse stage-ervaring

Landen bezocht: