Begin derde week - Reisverslag uit Hartbeesfontein, Zuid-Afrika van Yochem Hobbelen - WaarBenJij.nu Begin derde week - Reisverslag uit Hartbeesfontein, Zuid-Afrika van Yochem Hobbelen - WaarBenJij.nu

Begin derde week

Door: Yochem Hobbelen

Blijf op de hoogte en volg Yochem

03 Februari 2014 | Zuid-Afrika, Hartbeesfontein

Hey schrijf ik weer,

Nu net begonnen aan de derde week, gelijk een relaxte dag. Vandaag zijn we naar een leeuwen opvangcentrum gegaan en naar het "Akwarium" Best lachen. Ik heb met een leeuw zitten knuffelen van 4 maanden ( beest was groot en lomp en knaagde aan m'n collega's knie ) Maar verder wel te gek. Heb daar ook foto's gemaakt van hun witte bengaalse tijgers en hun twee witte leeuwen, echt top.
Daarna zijn we naar het Aquarium geweest was best groot maar slecht onderhouden, toch goed voor Zuid Afrikaanse standaards. Ze hadden daar een aantal vissen in grote bakken maar niet echt waarvan je denkt wouw...de krokodillen daarin tegen, waren echt super gaaf en met super veel. Echt toffe beesten om te zien en in het echt zijn ze ook ze machtig om te zien haha. Verder hadden ze daar nog wat zeeleeuwen, pauwen ( vraag me niet waarom ), eenden, emu's ( geen idee waarom ) en nog een paar vogeltjes. Verder zaten alle rietstengels vol met Red bishops en wevertjes die druk bezig waren nestjes te bouwen.

Gisteren de eerste 2 teken gevonden. 1 Die zo groot was als mijn kleine teennagel zonder zelfs vast gezeten te hebben en die ander kroop door mijn nek, die kreeg een onaangename chemische verrassing.

Vandaag komt ook de laatste stagiair aan, Tom, maar das pas vanavond laat.

Foto's van alles en nog wat volgt zodra ik weer gratis, restaurant, wifi heb.

  • 03 Februari 2014 - 20:34

    Ivan:

    chemical suprise is always great fun for the whole family

  • 06 Februari 2014 - 10:41

    Tiny En Alphons:

    Wat leuk endurf met die beesten te knuffelen , een hele ervaring veel groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yochem

Tijdens mijn stage in Zuid Afrika wil ik graag iedereen thuis op de hoogte houden van de gebeurtenissen om mij heen. Jullie zijn waar ik ben!

Actief sinds 09 Jan. 2014
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 7645

Voorgaande reizen:

18 Januari 2014 - 20 Juni 2014

Buitenlandse stage-ervaring

Landen bezocht: