Dag voor vertrek - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Yochem Hobbelen - WaarBenJij.nu Dag voor vertrek - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Yochem Hobbelen - WaarBenJij.nu

Dag voor vertrek

Door: Yochem Hobbelen

Blijf op de hoogte en volg Yochem

17 Januari 2014 | Nederland, Doetinchem

Het is dan toch eindelijk zover! Morgen vertrek ik naar Zuid Afrika voor 20 weken om een stage te lopen bij The Ostrich Manor. Ik verheug me zeer, zo'n kans mag je gewoon niet laten liggen.

Ik verwacht natuurlijk een vlekkeloze reis, maar je weet maar nooit. Toch zal alles wel goed komen, ga ik van uit.

Volgende reisverslag en locatie? ZUID AFRIKA!

  • 17 Januari 2014 - 21:58

    Peter:

    Succes morgen met je reis!

  • 17 Januari 2014 - 23:14

    Henk:

    p.s. IVOOOOORRR

  • 18 Januari 2014 - 16:20

    Yasmin:

    Veel plezier schat! ♡

  • 18 Januari 2014 - 19:04

    Jessica:

    Waar in Z-Afrika?

  • 19 Januari 2014 - 00:23

    Tyrone:

    aight man, verkoop me fietsen daar ff

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yochem

Tijdens mijn stage in Zuid Afrika wil ik graag iedereen thuis op de hoogte houden van de gebeurtenissen om mij heen. Jullie zijn waar ik ben!

Actief sinds 09 Jan. 2014
Verslag gelezen: 392
Totaal aantal bezoekers 7656

Voorgaande reizen:

18 Januari 2014 - 20 Juni 2014

Buitenlandse stage-ervaring

Landen bezocht: