Buitenlandse stage-ervaring - Reisverslagen van Yochem Max Hobbelen - WaarBenJij.nu Buitenlandse stage-ervaring - Reisverslagen van Yochem Max Hobbelen - WaarBenJij.nu

Buitenlandse stage-ervaring

Hoe gaaf is het dat ik stage ga lopen in Zuid Afrika, naast het feit dat het gewoon ( Bijna ) ongewoon is, is het ook nog eens te gek!

Ik loop stage bij de Eco Lodge : The Ostrich Manor. Een bedrijf opgezet en draaiende gehouden door Nederlanders met een groene gedachten.

Recente Reisverslagen:

30 Mei 2014

Last blog about South Africa, for now.

03 Mei 2014

It's the final countdown! ~ en daarvoor nog...

01 April 2014

Laatste vrijdag van de maand ritueel!

01 April 2014

Backpacking through Loskopdam - English

01 April 2014

Backpack tocht Loskop dam - Nederlands
Yochem

Tijdens mijn stage in Zuid Afrika wil ik graag iedereen thuis op de hoogte houden van de gebeurtenissen om mij heen. Jullie zijn waar ik ben!

Actief sinds 09 Jan. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7661

Voorgaande reizen:

18 Januari 2014 - 20 Juni 2014

Buitenlandse stage-ervaring

Landen bezocht: