Aber jetzt ein neue Blog! - Reisverslag uit Hartbeespoort, Zuid-Afrika van Yochem Hobbelen - WaarBenJij.nu Aber jetzt ein neue Blog! - Reisverslag uit Hartbeespoort, Zuid-Afrika van Yochem Hobbelen - WaarBenJij.nu

Aber jetzt ein neue Blog!

Door: Yochem Hobbelen

Blijf op de hoogte en volg Yochem

20 Maart 2014 | Zuid-Afrika, Hartbeespoort

Dus! Ik heb al een tijdje niks meet getypt. Maar er is wel veel gebeurt, onder andere 2 weken slecht weer, stroomuitvallen en black-outs en dit weekend, naar mijn mening, waarschijnlijk het vetste van mijn hele reis! Ik ga op een loopsafari in een reeds geopent gebied waar eigenlijk geen mens nog heeft gelopen ALS EERSTE PERSOON! Dus dat word verrekte leuk. We gaan met een gids die daar in mag, ook voor hem iets nieuws. En we gaan opzoek naar Rhinos. We proberen natuurlijk zo dichtbij mogelijk te komen en we proberen 's nachts ook nog luipaarden te spotten! Verder is het gebied blijkbaar ook prachtig, de dieren zijn gelukkig niet gevaarlijk dus geen leeuwen, buffels en olifanten. Maar de nijlpaarden en Rhinos zijn natuurlijk wel gigantische moordbeesten haha. Daarom draagt de gids "A heavy caliber rifle, for our protection."

Maar dat komt dan...na dit weekend haha

Verder zijn we de afgelopen week naar het Mountain Sanctuary park geweest. Een prachtig park in de Magalies waar je gewoon vrij mag rond lopen. We hebben daar eigenlijk geen dieren gezien, op een vlucht van 30 gieren na. De natuur was geweldig en ik heb een mooie spectaculaire foto van mij als Boze tovenaar...ja dat lees je goed. Yochem is magisch. Maar dat was al een soort van bekent. hehe.

  • 20 Maart 2014 - 15:35

    Lot:

    Gave boze tovenaar

  • 20 Maart 2014 - 19:24

    Tiny Hietkamp-Bartels:

    nou Yochem ik kan me voorstellen van al die indrukken die je daar mee maakt.
    wij kijken elke keer en lezen wat je allemaal meemaakt .
    heb je ook een leuke groep?
    kom je ook bij de bevolking?of alleen in de natuur?
    Alphons en ik wensen je veel plezier en groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yochem

Tijdens mijn stage in Zuid Afrika wil ik graag iedereen thuis op de hoogte houden van de gebeurtenissen om mij heen. Jullie zijn waar ik ben!

Actief sinds 09 Jan. 2014
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 7667

Voorgaande reizen:

18 Januari 2014 - 20 Juni 2014

Buitenlandse stage-ervaring

Landen bezocht: