Laatste vrijdag van de maand ritueel! - Reisverslag uit Hartbeespoort, Zuid-Afrika van Yochem Hobbelen - WaarBenJij.nu Laatste vrijdag van de maand ritueel! - Reisverslag uit Hartbeespoort, Zuid-Afrika van Yochem Hobbelen - WaarBenJij.nu

Laatste vrijdag van de maand ritueel!

Door: Yochem Hobbelen

Blijf op de hoogte en volg Yochem

01 April 2014 | Zuid-Afrika, Hartbeespoort

Zoals voor de meesten van ons geld, krijgen wij betaalt, of STUFI, aan het einde van de maand. Hier is het niet anders, iedereen krijgt betaald op de laatste vrijdag van de maand. Wat je dan krijgt is dat iedereen als een malle naar een bank, pinautomaat, of overige geldschietmethode gaat. Er staan rijen bij alle automaten, het is druk op de weg, mensen schreeuwen en roepen door elkaar heen. De winkels hebben een stormloop, de drankwinkels zijn leeg en de wegen zijn gevaarlijk. De kroegen zijn vol, personeel is er te kort en waarschijnlijk ook genoeg ongelukken.

Ach ja, tis een traditie. Je had erbij moeten zijn, denk ik... ;) XD

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yochem

Tijdens mijn stage in Zuid Afrika wil ik graag iedereen thuis op de hoogte houden van de gebeurtenissen om mij heen. Jullie zijn waar ik ben!

Actief sinds 09 Jan. 2014
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 7658

Voorgaande reizen:

18 Januari 2014 - 20 Juni 2014

Buitenlandse stage-ervaring

Landen bezocht: