Dag van aankomst - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Yochem Hobbelen - WaarBenJij.nu Dag van aankomst - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Yochem Hobbelen - WaarBenJij.nu

Dag van aankomst

Door: Yochem Hobblelen

Blijf op de hoogte en volg Yochem

19 Januari 2014 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Hey mensen! Ik ben veilig aangekomen bij de Lodge. Niet zonder slag of stoot, Schiphol was lastig. Heathrow was wel oke en Johannesburg was verwarrend. Maar morgen komen 2 van de 3 anderen en ergens in februari de laatste...

In ieder geval, ik heb een nu al een vlats foto's en er komen er nog veeeeel meeeeer. De omgeving is mooi, het weer is klote en het is warm. Maar we gaan er wat leuks van maken.

  • 19 Januari 2014 - 14:05

    Lotte:

    Hey:) waarom is het weer klote? Ben benieuwd naar die mooie omgeving. Maak vooral niet te weinig foto's;) fijn dat je iig de reis overleefd hebt! Hoe zijn de voorzieningen daar? Beetje fijne slaapplaats enzo?

    Groetjes, Lotte;)

  • 20 Januari 2014 - 10:31

    Yasmin:

    Lotte's reactie: Vind ik leuk :)
    Vooral veel foto's maken ja! Anders komt dat fotoalbum nooit vol! :3

  • 20 Januari 2014 - 13:34

    Marjolein:

    Hoi Yochem, fijn dat het goed is gegaan op reis. Ben je vandaag al aan je stage begonnen of mag je een beetje bijkomen?

  • 20 Januari 2014 - 20:18

    Peter:

    Hè Yochem, alles goed gegaan de eerste dag. Op de site van de logde staat jullie aankomst ook al bij de nieuwsrubriek! Succes

  • 26 Januari 2014 - 15:43

    Oma Hobbelen:

    Dag Yochem,
    Ben heel erg blij dat je goed bent aangekomen, iedere dag is er wel ergens iets waardoor ik aan jou moet denken. Succes.

  • 29 Januari 2014 - 05:01

    Yochem Max Hobbelen:

    Nou ja Lotte, toen ik hier bij de lodge aankwam regende het zoals het in Nederland niet eens regent...en ja, alles is hier best wel luxe, mij hoor je niet klagen daarover haha.

    Verder ging de reis wel goed hoor, geen problemen kon overal direct doorlopen, behalve op schiphol. En ik heb de eerste 2 dagen een beetje rustig aan mogen doen, weet je wel, niet veel werk beetje wennen en wachten op de anderen.

    Dank je wel oma, de douane vond de munt trouwens best mooi, maar ik heb hem nog :) :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yochem

Tijdens mijn stage in Zuid Afrika wil ik graag iedereen thuis op de hoogte houden van de gebeurtenissen om mij heen. Jullie zijn waar ik ben!

Actief sinds 09 Jan. 2014
Verslag gelezen: 345
Totaal aantal bezoekers 7654

Voorgaande reizen:

18 Januari 2014 - 20 Juni 2014

Buitenlandse stage-ervaring

Landen bezocht: