The Department of Home Affairs - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Yochem Hobbelen - WaarBenJij.nu The Department of Home Affairs - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Yochem Hobbelen - WaarBenJij.nu

The Department of Home Affairs

Door: Yochem Hobbelen

Blijf op de hoogte en volg Yochem

29 Januari 2014 | Zuid-Afrika, Pretoria

Vandaag naar The Department of Home Affairs geweest, wat een hel! We moeten weg rond half 7 om goed op tijd te zijn, komen we aan in Pretoria staat er een kleine rij, aangezien hij pas om half 8 open gaat is dat redelijk. Om half 9 stonden we daar nog vanwege een "Meeting" die binnen ergens plaatsvond. Waarschijnlijk was het brunchtijd. Na elle lange rijen en van het kastje naar de muur gestuurd te zijn heb ik nu eindelijk mijn notificatie om over 30 weer in de rijen te gaan staan voor 1 stempel.

Maar ja...de ervaring telt zeggen we maar...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yochem

Tijdens mijn stage in Zuid Afrika wil ik graag iedereen thuis op de hoogte houden van de gebeurtenissen om mij heen. Jullie zijn waar ik ben!

Actief sinds 09 Jan. 2014
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 7663

Voorgaande reizen:

18 Januari 2014 - 20 Juni 2014

Buitenlandse stage-ervaring

Landen bezocht: